Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

AvArt: Hunter...igen

Publicerad 2009-08-25 14:05:54 i AvArt - Avation art...med mera,

                

Kan ovanstående det vara samma "L för Ludvig" som nedanstående? Inte helt omöjligt, men jag tänkte nog inte riktig så då  - det är nämligen 12 år mellan de är gjorda. 

Varför Hawker Hunter igen då? Tja, apropå att det då och då kommer upp påståenden om att köpet av TP 83 Pembroke var en förutsättning om man skulle få köpa Hawker Hunter, J 34 i flygvapnet...och apropå att Pembroke var på bloggtapeten för ett tag sedan. I februari om jag ska vara mer precis.

(Rätt länge sedan i och för sig....och detta inlägg "planterades" redan 20 augusti 2008. Ibland går det banne mig inte i överljud...)


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Menisk

Publicerad 2009-08-25 15:38:02

Passande örhänge blir då naturligt:



http://www.youtube.com/watch?v=MwSL_eTYScs



/M

Postat av: Manisk

Publicerad 2009-08-25 16:36:43

Aha! Jo men(isk) visst :)



http://www.youtube.com/watch?v=K8uHbUUrjJ0



/F

Postat av: Minesk

Publicerad 2009-08-25 21:13:34

Jo..tänkte så här.. den övre bilden = High

Den undre = Low...

Och på det Hunter...



Mao Hunting High and Low



/M

Postat av: Minsk

Publicerad 2009-08-25 23:13:48

Sannerligen ett logiskt "tänk". Jag var betydligt mer "simple" ;)



/F

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela