Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

November Kilot går mörker ESGJ - ESSB - den 18 oktober

Publicerad 2007-10-20 11:25:00 i Mooney,

November Kilot i oktober
"Tie down" på Bromma på torsdagskvällen. Dåligt med lämpliga slipsar dock...

Någon timme senare än först planerat kom vi iväg. Här finns ett litet gäng bilder från flygningen upp till Bromma i torsdagskväll - klicka på...

 

En av bilderna visar en märklig Seneca - ett 20-tal sådana tillverkades i Polen under 80-talet med Franklin-motorer och kallades då för PZL M-20 Mewa. Detta är det första exemplaret av denna "sort" jag sett.

Ytterligare ett inlägg kommer med bilder från fredagen. Just nu är jag i Götet, så när tid gives...

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Bosse

Publicerad 2007-10-25 07:59:47

Kul att du hittade min blogg och flygning som vi gjorde samma kväll. Ser att du har bild på min favorit öl. :-)

Postat av: F

Publicerad 2007-10-25 10:02:35

Ja, du vet det dammade rejält i gommen när man landade på BMA - lower beer light was on redan när man tittade på PAPI'n RWY 30 ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela