Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

ESSL 130824

Publicerad 2013-08-25 16:01:00 i Propulärkultur, Saab Safir, Saab Safir Tango Fox,

 
Större delen av gårdagen tillbringades på Saabfältet där man var med och firade Linköpings Flygklubb 80-åriga tillvaro. Det märks på bildskörden att det även var Saab Safir-träff och Guleböjen var självklart på plats...

 
Läs gärna Sven Wennerströms blogg och följande inlägg på LFK Kontakten. Massa tack till folket i Linköping som gjorde denna helg fenomenalt trevlig!
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anders

Publicerad 2013-08-25 19:06:34

Ett extra stort tack från mig till Linköpings Fallskärmsklubb som också fanns på plats. Gjorde mitt livs första fallskärmshopp, ett tandemhopp med dem igår. Det var utan konkurrens det häftigaste jag upplevt! Tack igen för ett mycket trevligt bemötande och en upplevelse för livet.

/Anders, Norrköping

Postat av: Håkan Buffal-O.

Publicerad 2013-08-26 16:59:40

Vafalls! Har även jag lyckats fastna på bild? :-)

Postat av: dykarn

Publicerad 2013-08-27 15:33:48

Såg just och det var väldans kul att det står ett segelflygsläp på gång start bana 11 och det har inte fastnat på bild de senaste 40 åren(tror jag).
Njuter fortfarande av upplevelsen under dagen,kanoninsats av alla .Stort Grattis till LFK,LSFK ,LFK och MVFK.

Postat av: F

Publicerad 2013-08-27 21:23:36

På samma bild kommer det en Spitfire uttaxande från Linköping GAC!

Även bloggisten går fortfarande på den positiva energin som alstrades i lördags :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela