Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

ESSI 130803

Publicerad 2013-08-03 19:12:00 i Allmänt, Propulärkultur,

Här kommer bilder från Visingsö (ESSI) och helgens Fly in. Jag var där idag mellan klockan 10 och 17.

Uppskattar antalet besökande flygplan under tiden jag var där till mellan 40 och 50 stycken. Inslaget av norska besökare var märkbart.

Stekhett, rapport inkom om att det varit 33 grader i Gränna hamn redan vid klockan halvtio...så inte konstigt att jag har förlorat räkningen på alla läsk jag har hällt i mig! En åskfront som drog in från väster gjorde att många började röra på sig på seneftermiddagen. Men i morgon är ju en annan dag, även för Visingsö Fly In.
  
 
Som vanligt var det fantastiskt trevligt och man har återigen träffat flera bekanta i flygsvängen. Visingsö flygfält är en fantastisk pärla i Sveriges flygkultur och något som man ska vara rädd om.


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela