Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Jess

Publicerad 2010-10-01 19:56:21

Snyggt. Fast du missade bästa klippet med Spinners, från Soultrain 1972. En miljard stilpoöng till både artisterna och publiken!

Postat av: F

Publicerad 2010-10-01 21:46:09

Denna gissar jag: http://www.youtube.com/watch?v=NfG47NsWVYA



Sant, helt fantastiskt! Men månda varde denna miss med en flit? Som jag ser det är det faktiskt ett litet blöggämne i sig självt - precis så jävla bra är det ;P :*

Postat av: Pelle Erixon

Publicerad 2010-10-01 22:03:17

Jobbigt denna fredag;

Visst har jag begripit att jag är flyg-skadad men att bli påminnd så brutalt om att man är soul-dito var lite...fantastiskt skoj ;-)



Trevlig Helg !

Postat av: Jess

Publicerad 2010-10-01 22:12:05

Missen var inte med flit, men du fattade ju vilket klipp det var ändå. Två tankeläsargrejor på samma kväll - inte illa. ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela