Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

Håtuna 090515

Publicerad 2009-05-17 23:58:00 i Allmänt, Håtuna, Propulärkultur,



Weekenden haver spenderats med "Håtuna Aviation Society" där (flyg)glädje och galenskap aero de bästa vänner. Här följer lite bilder från fredagens övningar. 


           

En massa Check'Er Tail som ni ser...
 
Lördagens övningar kom att få en "Bruuthaal"- eller kanske "Brutality"-dimension. Vänta och se nästa inlägg så förstår ni...


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Bengt

Publicerad 2009-05-18 07:28:56

Bilden överst - världsklass! :)



Fina de andra också. Men jag trodde där skulle vara många taildraggers där... säg mig att du hade några megabytes även för dom?

Postat av: josepjhzohn

Publicerad 2009-05-18 07:38:49

Underens med Bengt, men även den sista är snygg!!

Postat av: Günther

Publicerad 2009-05-18 07:56:08

Snygga pics Fred!



Det var verkligen en minnesvärd lördag - worth waiting for, skulle man lugnt kunna säga...:-)

Postat av: F

Publicerad 2009-05-18 08:15:21

...och lite BBQ på detta. Svårslaget :)



Jodå, själva taildraggerträffen var på lördagen, Bengt. Uppföljning med en ny omgång bilder följer :)

Postat av: tuppluren

Publicerad 2009-05-18 08:53:22

Håller med föregående talare, första bilden är läcker! Skoj att träffas, även om det blev bara för en kort stund. Jag fick min öl lite senare på kvällen...



Väntar med spänning på mastodontinlägg från lördagen!

Postat av: F

Publicerad 2009-05-18 09:46:07

Detsamma, Tupplur! Vi har väl några öl innestående du o jag, hoppas kunna beta av ett gäng vid första bästa :D



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela