Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

Figure out Figaro

Publicerad 2009-04-24 22:06:16 i Musik - 70-tal,



Brotherhood Of Man   Figaro

Säg mig vad som inte är rätt i detta klipp? Kläder, rekvisita...och framförallt koreografi. Allt stämmer, eller hur? De är också nästan normalt klädda emellanåt (?) - ett "alternativt" klipp från TOTP finns här

Jag har stått framför spegeln i en vecka nu och jag tror att jag have it all figured out...liksom. Så nästa vecka; Scafell Pike med Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen och därefter Alpina (svenska) skidlandslaget...

Men just nu säger jag bara; He's out to make a killing girl, He's out to make a score...Oh, oh figaro he's got magico, oh...


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Ernest Laverdure

Publicerad 2009-04-26 10:17:48

Benlyft och knäjuck ! Otroligt elegant koreografi. Jag tackar, bugar och ler stort, allting känns helrätt.

Postat av: F

Publicerad 2009-04-26 10:52:02

Jupp, där ligger f-n Cullbergbaletten "i lä" :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela