Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: josephzohn

Publicerad 2008-10-07 10:39:26

Snyggt!

Sista bilden känner jag igen mig?

Tror jag :)

Men visst är det någonstans i stadens centrum, trädelen??

Postat av: F

Publicerad 2008-10-07 10:48:06

Tackar!



Så rätt så, Josephzohn! Huset till höger inhyste legendariska Kroons cykelaffär..fortsätter man rakt fram så kommer man till Hemköp (fast jag vill hellre kalla det för Tempo)

Postat av: putte

Publicerad 2008-10-07 13:21:11

Rolig klätterställning morfar har fixat till sina barnbarn, eller är det ännu en i mängden av uppställda rariteter?!

Postat av: F

Publicerad 2008-10-07 15:04:45

Om än - mer eller mindre - väl en raritet så var dagen till ära trakorgrävar'n "ditställd" (med dynga), snarare än "uppställd"...dock säkerligen till barnbarnens förnöjelse :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela