Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

Från Karnevalstidningen

Publicerad 2008-05-03 21:18:26 i Allmänt,

...av anno 1994 är följande saxat. Rubriken på artikeln är Håkan - en lycklig i mängden.  Den börjar:

Idag, 16 år efter konfirmationen, bor Håkan tillsammans med sambon Yvonne, 29, och goldenretrievern Ciaocesco i ett radhus på Norra Fäladen. Karnevalstidningen fick en blöt marsmorgon tillfället att hälsa på Håkan ute på norr.

Håkan - en lycklig i mängden


Fan, vad jag hatade k-k-k-k-karnevaaaaal när jag bodde i Lund, främst 1994. Men denna artikel är så rolig och jag hittade precis denna relik i "arkivet": Pang! och nu sitter en tredjedel av den här. Hoppas ni har bra ögon så ni kan läsa.

Att "Håkan" är hysteriskt lik en viss påld som bodde på min studentkorridor gör inte det hela sämre, tvärtom. Somliga av er kanske minns honom/pålden..?


Currently Spinning:

Amazulu  Too Good To Be Forgotten

Del Tha Funkee Homosapien  Mistadobalina

Stekarna - korridorsfest med kåntrybanjotema

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: notbugs

Publicerad 2008-05-03 22:12:46

Jaha, så var ännu en låt bränd. ;-) Del Tha Funkee Homosapien - Mistadobalina som jag så sent som i morse funderade på att ha med i min blogg.

Tjillevippen

notbugs

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-04 11:21:21

Håkan är misstänkt lik en viss Frank, kan de vara en och densamme?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela