Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

Bloggen fyller två år idag

Publicerad 2007-10-10 20:09:16 i Allmänt,

 - bara så ni vet. 

Vi får se om den blir tre år också? Man håller på så länge man tycker det är kul.

Det har varit en märklig dag med ett högt tempo...och ändå känner jag att jag inte fått det jag ska, gjort. En hel del roliga telefonsamtal och det känns som det finns en hel del kul grejer på gång...när jag väl är igenom denna "skrivperiod" (nej, betyder inte samma sak här som för teknologer). Så var lugna, jag stänger inte ner bloggen på några månader - det finns för mycket tacksamt att skriva om: Dykningar efter gamla flygplansvrak, hemtagning av flygplan inköpta utomlands, med mera.

Lite trist är att jag inte hinner att åka upp till Håtuna på lördag, det blir till att vika helgen till jobb istället. Men på onsdagkväll är jag igenom tunneln för denna gången: Varde ljus!?

HåHanGar
Den nya hangaren på Håtuna för ett par veckor sedan....    Bild: SS.

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: tuppluren

Publicerad 2007-10-10 21:46:40

Grattis. Får vi se lite prov på två-års-trots så småningom månne? :)

Postat av: F

Publicerad 2007-10-10 23:22:18

Tackar!! Märker du inte av den menar du....? :P

Postat av: tuppluren

Publicerad 2007-10-11 12:40:35

Haha... nu trillar poletten ner... Jag flyger ju över bygget och banan varenda gång jag är på väg mellan Vassunda och Barkarby om jag inte får gå vattenvägen till Stäket...

Visst är det två hangarer? Vad är det för kärror som är baserade där? Fågelvägen hem därifrån kan det inte vara mer än tre kilometer.

Postat av: F

Publicerad 2007-10-11 13:06:13

:)


Klemm 35or - flygande och i "vardande". En Sk 16 i Reno-look i "vardande"...finns säkert mer. Detta är var jag vet f n. Finns säkert någon som läser detta som kan fylla på med info... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela