Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

Mats får Glen

Publicerad 2006-11-11 15:48:02 i Allmänt,

...Fidd Ich .. ja, och  sedan är ju jag "Fidde" för somliga ibland. "Jag, Fidde". Men partyarrangören, tillika födelsedagsbarnet, ska få lite sig bulkwhisky till livs - vi med förhoppningsvis - av märket Glenfiddich. Mats alltså. Samtidigt, Cutty jävla Sark är underskattat, när vi snackar bulkwhisky. Ville bara säga det, alltid retar det väl någon?

Har lyckats raka mig. Måste säga som jag brukar: Så du har en hobby du, jag har ett skägg. Efter ett väl förrättat rakvärv sitter jag nu och käkar lite.

Skrattade till imorse när jag såg att trummisen i Shakatak hade lagt en kommentar här på bloggen. Först fattade jag inte vem det var, men tack vare en länk blev det rätt snart uppenbart.

Krydden: Träffade moderskapet ditt innan idag. Helgen 25-26:e är inte bra om du ska träffa mig också, är inte hemma tyvärr...

Currently spinning: Carly Simon Why


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela