Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

ESMC 200725

Publicerad 2020-07-25 22:45:00 i Hemmafältet, Propulärkultur,

Fick för mig att annosera på facebook att jag under lördagseftermiddagen avsåg att fika och grilla lite korv på flygklubben: Kom och gör mig sällskap en liten stund. Det var ju ändå min jourvecka på klubben och...tja, kanske räknade med att tre-fyra flygplan skulle dyka upp.

Det kom elva! Oj.

Tack alla som dök upp. Mycket trevlig i ett perfekt väder. Känns som det blev rätt lyckat.



Sista flygplanet ut var Safiren SE-LAR med Sigge som PIC. Han lämnade Ränneslätt med en tryckare över fältet...

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Birger Jerlehag

Publicerad 2020-07-25 23:05:03

Värsta festmagneten, han får se upp den där festfixaren vars namn jag inte lagt på minnet. Vad tar du per dygn? :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela