Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-01 00:01:18

Är detta också ett fynd?

Ett otrooooligt vackert konvolut och samtidigt med ett verkligen graciöst flygplan. Genom googling har jag kommit fram till att detta flygplan, i varje fall nosdelen, fortfarande finns kvar på Deutsche Museum:

http://www.airliners.net/photo/Lufthansa/Boeing-707-430/1459133/L/

Jag hittade att Lufthansa hade 5 st sådana här luftskepp.

Postat av: F

Publicerad 2009-08-01 00:16:08

Jag har en del LP som jag köpt o fått, enkom för omslagens skull. Detta är en av dessa - med tanke på orkesterns namn så vågar jag knappt ens lägga den på skivtalltriken. Titlar som t ex "Monsieur Canniballe" och "Je t'aime" avskräcker mer än ett flygbolag från nedre Kaukasus.



Men sju-noll-sjuan är fruktat snygg, to die for-snygg t o m :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela