Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

Som fan heller och tvärstopp

Publicerad 2006-11-30 21:30:02 i Allmänt,

En rätt märkligt tråkig dag som snart läggs till handlingarna. Antagligen lär man väl inte komma ihåg vad som hände idag om - låt säga - en vecka. Därför ska jag kanske nämna att jag idag...

- har frisserat mig
- bokat in ett par jobb att göra imorgon
- lämnat två texter

Det enda som jag är nöjd med är blogginlägget nedan, om Jungmeister. Nej, idag var jag inte motiverad. Skulle till exempel tagit in ett jobb nu på seneftermiddagen men kände när jag skulle gå - som fan heller och tvärstopp.

Två och en halvtimme kvar på dygnet, sedan nytt nedsläpp...


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela