Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

Passage

Publicerad 2006-06-30 00:11:41 i Allmänt,

Igårkväll ramlade ett trevligt triumvirat in här i stan: Rasmus, Maria och Jakob. De är på väg i bil till den senares hemby Vuollerim och hade igår startat resan från Malmö. Man blir lite avis på dem, kör igenom nästan hela Sverige på längden - en bra, lätt  nationalromantiskt, hemma-road trip. Fast om de skulle mot norr - efter det de lämnat mitt kök igår - så vet jag inte om jag kan påstå att Jönköping ligger i spåret. För det var där de var när jag kollade med dem imorse. Hursom, dagliga positionsrapporter är utlovade. Vore kul också om de passerade härigenom på vägen tillbaka.


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela