Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

Sprängd Balle

Publicerad 2005-10-31 14:37:05 i Allmänt,

Skrattade till när jag återigen upptäckte en av bröderna Kemp i en (ny) engelsk TV-serie. De var ju tre bröder i det gamla 80-talsbandet Spandau Ballet, a.k.a. Sprängd Balle. En eller två av dem har väl fått igång nya karriärer som skådisar, bland annat så figuerade någon av dem i Eastenders om jag inte missminner mig.

Därför snurrar Sprängd B’s Bermuda-inspelade epos anno 1982/3 här - True. Främst har jag nu fastnat för Foundation - 80s in extremo...

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: STP

Publicerad 2010-02-18 14:15:01

hur kan jag sända dig bilder?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela