Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

Bloggen 11 år idag

Publicerad 2016-10-10 00:11:00 i Allmänt,


Japp, det återigen dags att påpeka att bloggen fyller år. Jag brukar ju på födelsedagen skriva lite om tankar och idéer etc rörande bloggeriet. Så vad ska man säga? Hmm, grunnar lite.
 
Varför håller jag fortfarande på med detta? Det är en fråga som jag faktiskt ställer mig allt oftare, för det är inte lika kul som till exempel för sju-åtta år sedan. Vissa dagar känner jag bara "äh, jag skippar det, det är dags nu, det var kul så länge det varade". Samtidigt så har man genom åren kanske på något märkligt sätt blivit "etablerad". Vissa inlägg som är viktiga har kanske blivit lästa av folk som behöver göra det. Då känner jag att man inte kan avhändiga sig ett sådant verktyg som bloggen. Därför kör jag väl vidare ett tag till...

Det finns cirka 120 stycken utkast till inlägg i bloggskafferiet. Jag har försökt städa ut lite av dessa, några har publicerats, men många kommer nog tas bort utan vidare åtgärd.

Totalt har jag publicerat 3701 inlägg sedan starten den 10 oktober 2005. Grattis på elvaårsdagen, bloggen!

Ge lae.blogg.se en tumme upp på facebook! 1500 har redan gjort detta, och det utan att jag pyntat en endaste krona för det.


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: KVI

Publicerad 2016-10-10 04:51:01

Ja må den leva, ja må den leva, ja må den leva uti hundrade år!

Bloggen är som ett friskt andetag i en grå vardag och fyller en funktion för massor av oss - Tack LAE

Postat av: ESGB

Publicerad 2016-10-10 10:46:06

Grattis! Och fortsätt!

Postat av: Henry%20Wedberg

Publicerad 2016-10-10 10:49:16

ag är övertygad om att det finns fler än jag, som tackar och bockar för ditt oförtrutna spridande av intressanta flygfakta/historier!
Jag har följt bloggen med stort intresse nästan från början!
TACK!!!

Postat av: Steff

Publicerad 2016-10-10 11:57:02

Jag läser bloggen i princip dagligen, och vill gärna fortsätta med det! Ride on, LAE!

Postat av: ©

Publicerad 2016-10-10 13:07:04

Grattis! Jag ser fram emot de nästa 11 åren :)

Postat av: Håkan Buffal-O.

Publicerad 2016-10-10 14:52:21

Gratulerar till detta jubileum!
Bloggen är helt klart fantastisk, helt klart en av det bästa alla kategorier.

Jag ser fram emot de kommande elva åren.

Postat av: Fredrik

Publicerad 2016-10-10 18:46:43

Tack för din Blogg
Läser den med behållning och ser ett behov av den
Kämpa på!!!

Postat av: Pelle Erixon

Publicerad 2016-10-10 22:15:22

Tack för Din insats Fredric, mycket uppskattat !

Med Vänliga Hälsningar från Västkusten !

Postat av: Trygve

Publicerad 2016-10-11 20:20:11

Grattis Fredric.

Selv om jeg ikke kommenterer like mye her som jeg kanskje gjorde før så leser jeg alltid innleggene dine. Som en som ikke er på Facebook setter jeg alltid pris på å kunne ha en blogg hvor jeg kan lese innlegg, legge ved svar, en kommentar, eller en link uten å måtte være en av Mark Zuckerbergs disipler. Ser frem til de neste 11 år!

Keep on rockin in the free world.

Postat av: F

Publicerad 2016-10-14 06:30:29

Tack för kommentarerna, de värmer att läsa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela