Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

Status Ego II

Publicerad 2007-02-27 23:51:13 i Allmänt,

Dags för kortfattad lägesrapport. Krydden sa idag att det är för lite fyllesvammel på bloggen. Hmm, om det skulle vara det så borde jag börja med lite vardagssvammel först...åtminstone. Här kommer lite sånt:

Idag har jag suttit inne i princip hela dagen och skrivit beställda texter. Tre stycken har blivit färdiga, vilket jag också hade som ambition och känns bra. Två av dessa är lämnade. Återstår korr på en- och ytterligaren en text vilken ska knackas ner under förmiddagen  imorgon. Allt är inlämnat under morgondagen, eventuella kompletteringar under eftermiddagen. Sen: fan var skönt o  vara av med den skiten för denna gången...

Utöver att ha mixtrat med detta har jag tvättat en massa. Unnat mig en promenad, lite för sent på dagen dock. Jag är för dålig att utnyttja dagsljuset. Kollat på Uppdrag Granskning och tyckt en del om- och kring det programmet (se nedanstående inlägg). Tänkte nu kolla på Musikbyrån Special (om Take on me-videon) för att sedan förhoppnningsvis få mig en god natts sömn.

28197-43428197-433

Appropå TV förresten. Tittade på den nya serien "Leende guldbruna ögon" och skrattade bitvis rätt gott, och högt. Den har inget med "Ärliga blå ögon" från nittonhundrasjutiofrysihjäl någongång att göra, om ni kommer ihåg  den kanskekanske....?

På torsdagmorgon hänger jag på Nils upp till Stockholm.


Under avdelningen frustration kan jag meddela att jag fortfarande inte är människa att hitta min almanacka. Var i helvette är den då..?! Kom fram! Ge dig tillkänna, Alma Näck!


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Chrisper

Publicerad 2007-02-28 23:57:21

Har du kollat under sängen ?

Postat av: F

Publicerad 2007-03-01 07:23:43

Också ett ställe att lägga planeringen på, men visst ... även där har jag kollat...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela