Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Weiron

Publicerad 2017-08-02 20:13:34

Jag undrar bara om vid sidan om en "gilla knapp" det inte kunde läggas in en "gilla inte knapp"???
Alla dessa "annonsklipp" ur gamla flygtidningar och populärteknisk litteratur tyder som jag ser det på någon form av att bloggskafferiet börjar bli tomt (?). Visst, jag använde "Glänser" när jag vaskade min VW 1500S år 1964 och behöver inte den sortens information idag.
Ber att få rekommendera mig mot fler annonsklipp ur gamla flygtidskrifter!!!
Vänligen Weiron

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-08-02 23:20:39

Hej Alla Intresserade,
Jag håller inte med Dig Weiron rörande Din kritik om Lae:s inlägg med kopior av gamla annonsklipp ur gamla flygtidskrifter.
Själv tycker jag att de är intressanta då de i mitt tycke speglar svunna tider med den inställning som rådde då om branschen.
Vg "Glänser" och att Du Weiron använt det för 52 år sen, så skulle jag bli fruktat glad om jag kunde komma ihåg en sån sak efter den tiden - Men Du får la erkänna att Du minns det för att Du putsade bilen före en tur med nån snygging, eller hur ;-)

På Bra humör efter studs & gå med Bellan ( http://u6253216.fsdata.se/flygplan/piper-j-3c-cub/ ) !
Pelle Erixon, Göteborg

Postat av: F

Publicerad 2017-08-04 10:04:24

Rätt mycket av bloggskafferiet består av annonser från flydda tider :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela