Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

The Ultimate Fredagsmyz Intro - 1

Publicerad 2010-10-29 16:25:15 i Film och TV,



Dallas, första säsongen. Finns det några runners up till The Ultimate Fredagsmyz Intro? Nja, Jerrold Immel har nog satt nivån ganska resolut, det är ju han som är kompositör. Så fram med revbenspjällen, på med mysbyxa/plysch och glöm inte den matchande tröja/plysch därtill!

Förresten, är det någon därute som har en skanning på Adam Guls julkort från 1982?


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Messerschmitt

Publicerad 2010-10-29 20:19:29

Julkortet (eller möjligen bilder från "the making of")var med i nåt nummer av MACH, förmodligen från 1983 då kanske. Rafsa igenom referensbiblioteket!

Postat av: Messerschmitt

Publicerad 2010-10-29 20:48:44

MACH 13 ska det ha varit. Jag kommer ihåg det som igår. Det stod nåt i stil med "you only have to know the right guys". Det kan ha varit en felplacerad ' mellan y och s. Dom säger att jag har ett sjukt minne för detaljer, men det får vi se om/när du hittar bilden. Man vet att man är gammal när man minns saker från 1983. =(

Postat av: Artwing

Publicerad 2010-10-30 13:15:07

Flygande Högvakt, Norrbohm/Skogsberg 1985.

Jag har scannat en bra bild, om du vill ta del. Mejla mig så skickar jag.

Postat av: F

Publicerad 2010-10-30 13:32:35

Bingo och tack, Artwing! Kollade boken och hittade bilden - har nu fixat ett reproskott på den. Stand by för uppdatering :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela