Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

Så vitt jag kan se

Publicerad 2010-03-02 20:48:31 i Mooney,



...blev något av ett tema. Kameran fick hänga med när November Kilot luftades i eftermiddags. Start Axamo, österut via Eksjö (kolla resterna av nollettan), runda Hultsfred, sedan mot Visingsö och därefter tillbaka Axamo.

                       

Kommer ihåg att det långt bak i bloggkarriären skrevs om en liknande lunchflygning. Till skillnad mot den gången började vi idag med lunchen och flög efteråt. Så någonting måste man ju ha lärt sig...


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Gert

Publicerad 2010-03-02 21:27:39

Visst är det härligt att se solen och asfalten igen, jag luftade "Bullen" idag, vi är mitt i inkörnings-procedurerna. Jag blir lätt beklämd när jag ser flygplan stå med nosen i luften pga snö på stjärten, det står såna lite överallt, bl.a en Vulcan i England. Ta bort snön, snälla!

Postat av: Björn i lund

Publicerad 2010-03-02 21:55:29

Vansinnigt vackra bilder! Nu är det som bäst att flyga. Fin luft och sikt till andra sidan atlanten!

Mycket trevligt!



MVH



Björn

Postat av: F

Publicerad 2010-03-03 10:15:40

Kul att Martin Bulle är i luften igen, Gert! Nästa vecka är det dags att även få "hjärtat" på plats på guleböjen.



Ja, snön har jag tröttnat på nu. Ge mig vår, tack! Så någon bild på den blå-vita PA-28an som är (låååångtids-)parkerad på norra på Bromma. Den verkar vara ett med en snöhög numera.



Roligt att du gillade bilderna, Björn. Det värmer :)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela