Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

Blötblogg - 2

Publicerad 2007-06-27 10:21:05 i Allmänt,

Oaklake River "I åa ä i ö"..eller åtminstone var..

Antar att bilden säger en del: Värre än när det är vårflod - 120 millimeter regn under tisdagsdygnet.

Tre texter i mål innan klockan åtta imorse. Jag måste säga att det känns rätt bra, även om de som ska ha dem gnyr och säger det är sent etc. Jag vet, det är sent. Men rannsaka er själva lite innan, hur konkreta var "uppdragen"? Ett var spikat sedan länge. Men sedan visste man inte om man skulle göra två eller tre sidor (= antal "knäck"). Ja, där hänger man..lite mittemellan. Och har man dessutom ett annat jobb (fulltid), det är inte helt lätt alltid. Så, därför är jag i varje fall nöjd ändå.

Idag är jag dessutom fast på sjukan fram till 18.30. Sen ska jag ta det lugnt, riktigt lugnt, till och med...


Currently spinning:

Eruption  I Can't Stand The Rain

Killen i grönt och gult med skapligt space'iga glasögon ute till vänster i bild hittade jag för några helger sedan bakom min soffa. Från Sparfen kom ett länkförslag rakt in i kommentatorbåset för någon timme sedan. Den är för bra för att bara ligga där, så en favorit i repris...

Hazel Dean  They say its gonna rain

The Extended remix of "They say its gonna rain" edited down to 4.30 sec and then re-edited with the video to it.

Det behöver inte regna...

Hard-Fi   Living For the Weekend

..en "specialvideo" med klipp från vårens bästa TV-serie, Life on Mars. Ett snart lätt k-märkt uttryck som "hårdkokt" comes to mind...

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Sparfen

Publicerad 2007-06-27 21:16:16

www.youtube.com/watch?v=XCgd7pgegkw

Postat av: F

Publicerad 2007-06-27 22:38:19

Det sjuka är att just denna låg på skivtallriken precis nu också. Din länk kommer upp även på framsidan, Pelle :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela