Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

Vem var först?

Publicerad 2006-11-29 10:54:27 i Allmänt,

Ett av det matnyttigaste radioprogrammen för oss popnördar är P3 Popnonstop. Det har jag sagt förr och det tål att sägas igen. Idag hajade jag till lite extra när man körde inslaget "Vem var först". Det avhandlade They don't know transfurering till Dom vet inget om oss  - här beskrivet i ett inlägg den 15 november. Skitkul tyckte jag och drog iväg ett tummen upp-mail till killen som satt ihop inslaget. Svaret kom redan efter två minuter:

Aha, tack!
Läste din blogg, inne på samma linje som mig, fast din mer detaljerad, jag i en
kortare radiovariant....och vem Var Först? Jo det var ju du :-)
ha det bra/Michael

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela