Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

Tillfällig ombasering

Publicerad 2006-11-03 18:38:10 i Allmänt,

...sker i riktning söderut imorgon, närmare bestämt till Malmö.

Nu kallar vinet, maten, sällskapet ...och sen mer vin, och sen mer sällskap.. på mig. Trevlig helg, ni som läser - vilka ni nu är?

Höll på att missa: Dagens låt är Shakatak Down On The Street. Är det inte dags för cocktails när man hör den? Regnvåt gata och taxi cruise, jazz och lite lagom stänk av disco...

Shakatak är värda en egen bloggning. Lugna, det kommer. Nu måste jag rusa. En sak är säker: senskräck tror jag inte jag lider av...

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: miss x

Publicerad 2006-11-03 23:06:36

Ha, du snackar ju den magiska formeln för en lyckad kväll asså, grymt, funkar alltid!

Ha en najs kväll o resterande helg i malmoe:)!

Postat av: F

Publicerad 2006-11-04 09:02:43

Tack!

Men det var i huvudsak ingridienserna för Shakatak ;)
...alltid "retar" det någon ;)

Postat av: miss x

Publicerad 2006-11-04 22:16:30

Mmm, och retas är ju alltid lika kul;)

Plz, kolla in hos mig. Behöver hjälp med att artbestämma en bil, har gått förbi den 100 ggr och fotat den men ändå missat att kolla vad det är för nåt... Finns under rubriken "En vanlig dag lixom."

Postat av: Big Rog

Publicerad 2006-11-11 10:15:34

Have I got a fan in Sweden? Playing jazz with Bernie Hodgkins in Essex, feel free to come over and listen.
mvh
England

Postat av: Fred

Publicerad 2006-11-11 15:29:06

Ha ha ... Yupp Big Rog, there is a fan over here in Sweden! Moi :)

I was delighted to see your comment and will try to check out some Essex jazz next time in the UK.

VBR

Sweden

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela