Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

Ingen ärtsoppa

Publicerad 2006-11-23 22:16:42 i Allmänt,

Jag känner mig duktig, jag känner mig .. nöjd. Nästan...nöjd. Och det lilla sista, att få till den biten, det är inget som jag rår över. Så inget att hänga läpp över, egentligen.

Nästan lite imponerad av min egna effektivitet är jag. Men var lugna, det går över. På måndag kommer det bli som ett getingbo. Ve och fasa. När man tänker på det så har man har man massor att göra. Men, nä, just nu ids jag inte. Jag vill slappa, ögonlocken är redan halvtunga. Te'et bredvid mig snarare kallt än ljummet.

Var stor skillnad på Ben idag jämfört med igår vad det gäller hans hår. Inte för han haft jättemycket innan, men nu försvinner det fort. Inget som man inte visste skulle hända, hör ju till cellgiftsbehandlingen, men man kan inte undgå att notera det heller...och som son reflektera över det.

Torsdagen är snart över. Inte fan hanns det med någon ärtsoppa och pannkakor idag. Illa. Var tvungen att säga till Nils att idag jag hinner inte. Hur ofta händer det?

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela