Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

Ghosts are only lovers on the screen

Publicerad 2006-11-12 03:38:58 i Allmänt,

When the VJ shoots the beam
I take my partner from the screen
And hold her close I hold her close
One more chance to make it right
Holding hands in black and white
I'll meet you there I'll meet you there
Leave my mind back in my room
Maybe I will blow it soon and fall in love

Jag ska också skaffa läderbrallor... "Videå otäck!.."

Kan någon fixa en rysk ubåt uppkörd på grund, helst en av Whiskey-klass, gärna av modell 1957? Att tjänstgöra som back-drop. Varför? Jo, det funkar perfekt ur tidspespektivet. Låten är nämligen rätt samtida med "Whisky on the rocks" utanför Karlskrona. Eller, som vi så fyndigt skaldade på det inslagna virre-röret: "Gott på grund, och annars också.."

Så ett par droppar av den omnämnda GlenFiddan hade lätt att slinka (!) ner, jajjemen. Dolls & Dollars mina vänner...

Only pictures on the wall
They don't mean a thing at all
And I don't care
When the visions start to form
The same illusion takes us all
And you are there you are there
Slowly senses leaving me
Once the two are in 3D we play the game

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2006-11-12 08:57:04

Ja! hahahaa, det var inte bara jag som va knapp da som tyckte det var kul! hahaha

Postat av: F

Publicerad 2006-11-12 10:59:02

Nej, inte bara du :D

..gud så meningslöst blogginlägg gjort mittinatten när man kom hem. Hej & hå :o

Postat av: Pär

Publicerad 2006-11-12 17:44:00

Attans, kände på mig att jag var ute på tunn is där, när jag började raljera om låtar och vilka som "var först". Får väl göra en pudel i nästa blogginlägg. =)
Men UB40 gjorde alltså en cover på covern då?

Postat av: Lager

Publicerad 2006-11-12 18:38:09

Det ligger nära till hands att säga att UB40 då gjorde, ja. De har väl inte gjort så många egna låtar överhuvudtaget. Jag kan inte komma på en enda :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela