Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

NEJ nu måste det sägas III

Publicerad 2006-05-28 12:38:16 i Allmänt,

Alltså, man kan i n t e heta Cascada!! Vad får man för associationer?

cass


"Kan skada"? ... ... ...
 
Ännu en meningslös cover på en låt, som redan när den gjordes för första gången för cirka femton år sedan, inte behövdes. Cascada är ett tyskt fenomen, säger väl det mesta...

Appropå tyskar. Jag kan inte undgå att le lite i mjugg åt det faktum att Micke "Schumi" Skomakare får starta sist i dagens F1-lopp, klassikern i Monaco. Han ska ha det. Som som den trygge finnen tycker:
 - Han är en skitstövel i mina ögon, säger den förre världsmästaren Keke Rosberg.

Nej, jag som är så pass luttrad numera ska unna mig en så kallad Lutherburgare. Detta för att senare i eftermiddag tillsammans med min mor dela på en stor tårta. Ingen risk för svält lär alltså föreligga.

Seniorboendedeligationen, vilket ord. Undrar om de lyssnar på Roberto Delgado?


deld

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela