Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

Sjukt läge

Publicerad 2006-03-27 21:32:25 i Allmänt,

Jaha, då var det dags att bli sjuk. Det var inte alls vad jag planerade. Åkt på feber och nu sitter jag här och huttrar. Frågan är om man ska jobba imorgon?

Idag har jag postat skrivelser till intendenten på flygvapenmuseum och även hans boss. Bara för diariet. Inte för att det är speciellt bra författat men det viktiga är att inkommer skrivelse i ärrendet. Skriver naturligtvis som pivatperson. Hur nästa skrivelse ska sättas ihop blir intressant att se. Detta kommer förhoppningsvis ske i helgen. Den har lite mer tyngd i sig då den kommer från en styrelse för en förening med 5 500 medlemmar. Men som sagt, jag gör mig inga illusioner.

Äntligen en vettig utrikesminister. När han nu avser börja jobba som det....


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela