Lae - inte bara en stad på Nya Guinea

Flygkultur i bloggosfären sedan 2005

HeMan

Publicerad 2006-02-28 19:04:37 i Allmänt,

Vem är han?

Vem är atleten i förgrunden? I bakgrunden sitter Bruch med förnamnet Ricky, därom råder det inga tvivel. Båda dessa herrar ingick i svenska friidrottslandslaget under det tidiga 70-talet. Bilden är tagen under en transit mellan Nice och Malmö/Bulltofta (där den tunga flygtrafiken uphörde den sista november 1972).  

Persson med förnamnet Christer och jag slet och slog i årsböckerna igårkväll men kunde inte få fram vem den blonde är. Orias med förnamnet Daniela tycker att han ser ut som He Man...

heman

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Daniela

Publicerad 2006-03-01 11:44:30

HA HA HA tusentack OH de är så lika!! Han borde ersatt Dolphie http://www.imdb.com/title/tt0093507/
Jag blev sååå.. nostalgisk nu. Vill se den filmen.

Postat av: Fred

Publicerad 2006-03-01 15:17:33

I bet U do!!! Men jag tror, eller jag snarare anar, att Dolph är - trots allt - den bättre skådisen. Jag tänker på han där bakoms stora talang på duken också... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lazerjesus

Les Aventures de lazer du Jesus

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela